Snabb leverans

  Fri frakt över 649 kr

Kundtjänst

På den här sidan kan du få svar på vanliga frågor. Du är också mycket välkommen att skicka oss ett e-postmeddelande, genom att använda formuläret nedan. Alternativt kan du skriva till oss i chatten, som du hittar i nedre högra hörnet.

Vanliga frågor & svar

Vi är ett otroligt flexibelt team som arbetar utöver den ”normala arbetstiden”. Telefonen är dock bara öppen från 09-15, men vi svarar på e-postmeddelanden nästan när som helst på dagen – även på helgerna. Som sagt, vi är bara ett litet företag med 3 personer, vilket är varför vi ibland kan vara extra upptagna. Skicka därför alltid ett e-postmeddelande till oss på [email protected] om du inte kan nå fram till oss via telefon eller chatt.

När du har betalat och gjort klar din beställning är det inte längre möjligt att annullera din beställning. Beställningen skickas därför till din valda adress eller paket ombud. Om du fortfarande inte vill ha dina beställda varor kan du returnera dem genom att använda din returrätt, som du kan läsa nedan.

Vi kommer att behandla din beställning inom 0-2 timmar. Beställningar beställda före kl. 14.00 på vardagar skickas ut samma dag. När vi skickat i väg ditt paket mottar du den vanligtvis nästa arbetsdag eller 2 dagar efter om varan finns i lager. I några få fall kan förlängd leveranstid uppstå. Detta händer vanligtvis om Postnord försenas. Om beställningen skickas direkt från leverantören tar det vanligtvis 2 dagar extra. Se mer under våra köpvillkor.

Vi accepterar Klarna, Swish, VISA, VISA Electron, MasterCard, ApplePay och Banköverföring.

Varor som köps hos Bandageshoppen.se kan enkelt bytas ut genom att beställa en ny produkt. En returetikett kan beställas här: Formulär. Läs våra villkor här.  Föremålet skickas till: ATT: BANDAGESHOPPEN.SE, Hørmarken 7, 3520 Farum – Danmark. När en vara ska bytas ut eller returneras måste du stå för fraktkostnaden för att Bandageshoppen.se’s utbytestjänst gäller inte presentkort. Vår utbytestjänst finns också under våra köpvillkor

Om din beställning skickas direkt från vårt lager i Farum får du e-post uppdateringar under leveransen. I sällsynta fall försvinner en order under leveransen. Detta sker vanligtvis på rederiets förpackningscentraler. I dessa fall hjälper vi alltid till med en ny leverans och transportören exkluderar kostnaden för den saknade ordern.

Kommer pengarna för min beställning att reserveras på mitt kort? När du har slutfört ditt köp hos Bandageshoppen.se kommer beloppet att reserveras på ditt bank konto. Vi kommer inte att ta ut beloppet förrän vi har packat och levererat din beställning till transportören.

Just nu har vi ingen fysisk butik. Vår ambition är att vi med tiden ska ha ett showroom och provrum där våra kunder kommer att kunna uppleva kvaliteten på våra produkter. Fram till dess erbjuder vi dock 14 dagars returrätt och tillhandahåller bästa möjliga kundservice online.

Kontaktformulär